سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سلام . چند وقت قبل احمدی نژاد در دیدار با خبرنگارانی که در سفرهای استانی همراه وی بودند گفت که عده ای میگن که چرا با این سفرهای استانی توقع مردم رو بالا میبری . و احمدی نژاد در ادامه گفت که مردمی که آب آشامیدنی ندارند براشون میخواهیم لوله کشی کنیم این سطح توقع رو بالا بردنه ؟

سفر دوم دکتر احمدی نژاد به خراسان جنوبی

توی این پست وبلاگ میخوام بگم که مردم ما سطح توقعشان بالاست . زمانی که انقلاب کردند سطح توقعشان بالا بود چون کفن پوشیدند و در خیابانها جلوی رگبار گلوله رفتند توقعشان بالاست چون سالها در یک جنگ نابرابر از همه چیزشون گذشتند ... توقعشون بالاست چون برای اون چیزی که میخوان جان دادند .
این سکولارها که سالها دم از آزادی غربی زدند و در ماهواره ها فریاد برمیآوردند هستند که سطح توقعشان پایین است چون برای هدف پوچشان ، جان که هیچ ، قطره ای خون هم نمیدهند.
این مومنین هستند که توقعشان بالاست. از زمانی که محمد (ص) بود و علی (ع) و خدیجه (س) ، تنها سه نفر بودند ، ‌میخواستند جهان رو فتح کنند.خداوند به او گفت: "به اندازه ی وسعت از تو تکلیف میخواهیم" .و محمد (ص) به تکلیفش نگاه کرد و دید که باید بشر را به اوج قله ی کمال برساند . خداوند نیز به او گفت که وسعت را افزایش میدهم: "از جایی که حسابش را نمیکنی به تو روزی میدهم" آنگاه بود که وسع خودش را افزایش داد تا آنجایی که امروز یک میلیارد نفر را دور خود جمع کرده است ...
توقع مردم مسلمان ایران آب و ساختمان و گوجه فرنگی نیست آنها برای هدف بزرگتری جان خود را فدا کردند ، البته آب و ساختمان توقعات اولیه است اما توقع مردم حرکت صد در صدی به سمت هدف بلند اسلام که جانشینی صالحان بر زمین است میباشد ، و این همان چیزیست که احمدی نژاد به خوبی آن را میشناسد و اگر سیاست خارجی دارد اگر سیاست اقتصادی دارد اگر سیاست فرهنگی دارد همه در راستای آن هدف بزرگ است...
آن کسانی که میگویند  احمدی نژاد با سفر به استانها و دادن قول پیشرفت به مردم ،‌ وکار کردن برای مردم ، توقع مردم رو بالا میبرد و دیگر کسی جلودار مردم نخواهد بود  اینها خود از روحیه ی بسیجی و جهادی عقب مانده اند. همان روحیه ای که بنی صدر نداشت و در سال اول جنگ قسمتهایی از خاک ایران را به عراق سپرد  ولی شهیدجوان حسن باقری در سال دوم جنگ اکثر آنها را از دشمن پس گرفت .
اسلام مدیران ناز نازی نمیخواد مدیران تنبل نمیخواد مدیرانی که در آب و فاضلاب مردم مونده اند نمیخواد ... اسلام کسی رو میخواد که از این مسائل مادی به سرعت رد شه بره بالا اون هدف بزرگ رو ببینه اون روز نورانی رو ببینه و مات و مبهوت قدم برداره . قدم قدم قدم...  دیگه هیچ کاری نداره پاش قطع میشه دستش یا تنش...  یا سالم میمونه  چون در هر حالتی پیروزه .
این روحیه ی بسیجیه  بسیج ... این هفته ی بزرگ بر شما مبارک.
سطح توقع مردم بالا بود – تنبل ها نمیدانستند – چون پشت میزاشون خوابیده بودند و خواب آمریکا میدیدند – اما
خداوند امرش را به بلوغ میرساند ... ان الله بالغ امره - (سوره ی طلاق ایه ی 3)
در همین زمینه : احمدی‌نژاد تراز ریاست جمهوری ایران را بالا برد


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/9/4:: 11:12 عصر     |     () نظر